pouziti baterii pri nizkych teplotach

David Kucera david@cybertex.org
Pondělí Květen 31 15:26:09 CEST 2004

Danhard napsal(a):

>V kosmonautice se pouzivaji stribrozinkove akumulatory.

no pozivaji se i jine(kupodivu i li-pol) ale problem je je sehnat nebo
alespon podrobne parametry
firmy ktere je dodavaji mil std baterie mi poslou 10 strankovy dotaznik
po jeho velmi narocnem vyplneni a poslani mi za dve hodiny mi odpovi
neprodame  z oduvodnenim nemate statni zaruky, mozne zneuziti
techologie  atd . :-((
David