MPLAB 6.50.....

Marek Pavlů marekpavlu@mybox.cz
Sobota Květen 29 09:40:19 CEST 2004

Bez, pac to byla jednorazova sranda...
Ale Boha jeho, ja jen ukazal, ze jsem napsal a odladil cca desetinasobek
uvazovaneho srandovniho cisla poctu radku.
Pak po me prijde nekdo dalsi a rekne, ja jich mam v kazdem projektu
desetkrat vic.
No a po Vas se treba ozve dalsi a rekne, ja jich mam v kazdem projektu
jeste desetkrat vic nez Vy.

Mno, ale ted si rekneme, kdo ma efektivnejsi kod a kdo efektivnejsi
vyuziti programatorova casu(biologickych hodinek rozpadu tela :)?

To je otazka jina, Vy se treba budete morit s desetkrat vetsim kodem a
ja ho budu mozna mit jiz odladeny, podotykam mozna, zase tak dlouho na
programatorskem nebi nesedim, ale treba nekdo na Vasi urovni letitych
zkusenosti...

Ale nevim, na jakem asm jste zacinal, treba ja jsem mel k dispozici
Didaktika Gamu, pozdeji M a 128M.
Z pocatku bylo programovani na "papire" a prepis do BASICU, ktery mastil
cisla do pameti. Pak sice prisel Prometheus od Proximy, ale to uz jsem
mel pristup k vyssimu jazyku a budu se jich drzet, coby kliste(zdrave)
sve obeti:).
Takze se prosim nedivte, ze za takoveho stavu jsem utekl k pohodli a
teploucku domaciho krbu v podobe vyssiho jazyka.

Prosim berte vse bez urazky, a zvazte to, ze jsem nikde nenapadl ASM
jako nepotrebnou zalezitost, na kazdem procesoru, na kterem jsem dosud
pracoval jsem povazoval za nutne znat i ASM alespon v mire takove, abych
dokazal sesmolit jednoduchy program a dobre chapal obtize vznikajici pri
prekladu zdrojaku z vyssiho jazyka. A to jsem spachal programy jiz na
ruznych procesorech(x86, PIC, Z80, AVR, trosku x51 )
Ale psat v nem rozsahle projekty nechci a nebudu, nebudu-li nutne
muset...

S pozdravem,
                           Marek Pavlu

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0422-1, 27/05/2004
Testovano: 28.5.2004 13:10:31