vyhledavani pozice GSM

Vena Kovar vkovar@zlatestranky.cz
Pátek Květen 28 13:27:08 CEST 2004

> Kousek dal na te strance, kterou jste uvedl je tabulka, ve které jsou
> uvedene ceny i pro Twistujici zakazniky (jsou o 0,76Kč vyšší). Z toho
> usuzuji, ze to chodi i na Twistu :o)

Dekuju, toho jsem si ani nevsiml, ale to jde o ceny za pozadavek. Cili je mozno poslat z Twistu SMSku s pozadavkem na lokaci nejake jine karty, coz se da predpokladat. Ja ale myslel, jestli muzu koupit Twist kartu, jejiz polohu muzu pak z jine (at Twist nebo tarif) zjistovat. A to jsem tam nenasel explicitne psano. Protoze ale chteji Profi/Universal SIM, cekam v tomto smyslu nejakou zradu.

Vena Kovar