elektronicke zapalovanie

robo vidar@atlas.sk
Pátek Květen 28 08:35:02 CEST 2004

Dobry den,

Dostalo sa mi do ruk elektronicke (procesorom riadene) zapalovanie z
motorky. Na krabicke je uvedeny vyrobca DENSON japan TNDF13. Ako
snimac zapalovania je pouzita cievka. Vedel by mi niekto povedat ake
impulzy generuje ten snimac? Ked som priviedol kratke impulzy na vstup
zapalovania na vystupe sa nic neudialo. Na vystupe sa objavili impulzy
az ked som priviedol na vstup 6 kHz. Tie impulzy boli nepravidelne a
na analogovom osciloskope sa to nedalo zmerat. Chcel by som premerat
to zapalovanie a zistit ako sa meni predstih od otacok, len neviem tam
nasimulovat impulzy zo snimaca. Na motorke to merat nemozem, pretoze
ten stroj je 200km daleko.

Dakujem

S pozdravom,  robo