DSP

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Květen 27 16:37:39 CEST 2004

Teorie se musi nastudovat, praxe dohnat, o ty vubec nejde, kdyz to bude
nutne, naucim se do pristiho tydne i cinsky a necham si to na posledni den
(prosim nebrat doslova) :))). Jde mi jen o to, co je k mani a co se bezne
pouziva, abych neslapl do nejakeho "exota" hned na zacatku a pak nebyl
zaskocen z toho, ze tohle nikdo nepouziva, nic k tomu kloudne neni, neni se
koho zeptat a nikde neni ani kousek prikladu :).

Takze tohle bylo k tematu urcite, jde mi fakt jen o ten zakladni prehled a
jako prvni bych tim rad zpracovaval uz zminenou rec hned po tom, co s tim
DSP vubec hnu kam chci ja a ne ono samo :).

Beznym jednochipem si s tim poradim, ale ta fura instrukci co je k tomu
potrebuji trosku trva (a tak to v realtime nestihnu), tedy od toho DSP
cekam, ze je na presne tohle lepe pripraveno a nebudu cisla pri nekterych
operacich louskat "tyden ve smyckach" :).

--
Jiri Bezstarosti