fuj webpack

Imro Konkol ikon@inmail.sk
Úterý Květen 25 20:30:37 CEST 2004

Jaroslav Lukesh wrote --- napísal::
  > Pokud vim, tak ty "trosky" jdou normalne zkompilovat. Akorat je problem
> s tim, ze neobsahuji nektere M$ DLLka, ktere komercni winex ma. Ale ty
> DLLka se kupodivu daji normalne od M$ stahnout.

Problem so stiahnutim ako takym nie je. Horsie je to, ak ich chcete aj
zacat pouzivat, pretoze sa M$ upisujete, ze budete dodrziavat ich
licenciu k OS, ku ktoremu sa vztahuju (samozrejme Windows a nie Linux).
Je to rozsirenie licencneho ujednania k povodnemu systemu, na ktory ale
licenciu zakupenu nemate.
Podobny problem je napriklad aj s pouzitim TTF  - legalne sa daju pod
Linuxom pouzivat iba ak vlastnite licenciu na Window$.

Imro Konkol

* www.inMail.sk - Vasa emailova adresa na cely zivot ZDARMA
* www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting, domena .SK ZADARMO
* Zoner Media Explorer 6 - stiahnite si pomocnika pre digitalnu fotografiu (http://www.zoner.sk/zme6)