posun js signalu

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Květen 25 20:21:26 CEST 2004

U jednonasobnych OZ (tj. jeden v jednom 8 nohovem pouzdre) se s tim pocita,
ale nastaveni offsetu je reseno ruzne, racte nahlednout do datasheetu
prislusneho typu.
U vicenasobnych OZ si budete muset pomoci privedenim kompenzacniho napeti,
zpusob se ale bude lisit podle konkretniho zapojeni zpetnovazebni odporove
site OZ.
Je to trochu sirsi tema na jednoradkovou otazku - tez bych doporucoval
pocist nejakou pricurku o operacnich zesilovacich.

Danhard

posunut offset

> Co mate presne na mysli ? Drift ? Offset ? Nebo naopak Vy
potrebujete nekam