W XP

Jiří Krul jkrul@seznam.cz
Pondělí Květen 24 11:54:05 CEST 2004

Legalne to nejde !

Pokud se nepletu tak k NB Acer je dodavano CD, vytvorene pomoci Norton Ghost, ktere umoznuje NB uvest do stavu v jakem jste ho koupil !

  ----- Original Message -----
  From: Radek Sztwiorok
  To: hw-list@mailman.nethouse.cz
  Sent: Monday, May 24, 2004 10:41 AM
  Subject: W XP

  Jeste jednou zdravim pritomne
  Chtel bych se zeptat jak je to s instalaci xp.Koupil jsem not Acer s predinstalaci xp ted jsem potreboval preinstalovat tak jsem pouzil dodane Image CD ale nejak ty xp nefunguji korektne.Muzu pouzit instalacni CD jinych xp s mym licencnim cislem (o zmenu hardware neslo) a nemuset znova registrovat neb by to uz ani neslo.
  p.s. jedna se mi o to jestli to jde legalne
  Radek