Pajeci stanice ?

Martin Polehla polous@katka.biz
Sobota Květen 22 15:45:11 CEST 2004

Vim, ze nejsem prilis zkuseny (ani z nebe jsem nepadl - mozna proto) avsak
prave pro to se ptam. Tato odpoved mne neurazila, jen trochu sklamala co se
tyce ochoty a privetivosti a nedostatku informaci ktere se pokousim zjistit.

Na mcu jsem se ptal jiz drive (pred mesicem ci dvema). Na otazku ohledne
logickeho analizatoru a tam mi odpoved nebyla dana (snad dodnes) proto ma
skepse a kouzelne slovicko "ASI". O teto odpovedi nic nevim. Proto se
omlouvam, ze jsem Kostovy krivdil (je to tam).

Autor tam pise, ze stanice neni ozkousena, tak mne napadlo, zda-li se na
tomto foru nenajde nekdo, kdo me ujisti, ze penize a cas stavbou tohoto
zarizeni nevyhodim "kominem" (mysleno obrazne).

Vim, ze za hubicku nic nedostanu, ale verim, ze existuje obchod o kterem
nevim a ktery muze byt o neco levnejsi (treba jen co se tyce pajecich
stanic) nez ostatni - myslel sem, ze je to prirovnani pochopitelne.

2MK: Jak jsem Vas cetl, jiste tomu dost rozumite, nemohl by jste mi poradit
Vy ?

2 radek kasal: Dekuji moc za privetivou odpoved.

s pozdravem
p0l0us