Watchdog od Hi-tech

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pátek Květen 21 10:18:20 CEST 2004

Po CLRWDT Vam nemuze program zacit od zacatku, ale ta instrukce prave nuluje
WDT, aby k resetu jeho pretecenim nedoslo a kdyz k ni nedojde vcas, PIC se
zresetuje. Od zacatku program zacne, pokud WDT pretece za normalniho behu
programu a ve stavu SLEEP podle typu PIC.

Predpokladam, ze chcete dat PIC spat a pak probouzet pomoci WDT.

Je fajn specifikovat typ PIC. U PIC12F675 pri preteceni WDT a pokud je PIC
ve stavu SLEEP, bude pokracovat program za tou instrukci SLEEP co ho uspala,
kdezto treba PIC12C5xx se zresetuje a musite o jaky reset slo rozlisit podle
bitu TO - poznate ze to bylo od WDT. Pise se to vzdy v PDF u konkretniho PIC
- schvalne jsem si to v ruznych PDF ted nasel, jestli to tam je jasne
popsano a ackoli vzdy jednou vetou, tedy co se stane pri zabrani WDT ve
SLEEP, jasne to je. Taky si vsechno nepamatuji a PDF prochazim pokazde, kdyz
nevim, ci si nejsem uplne jisty - fakt to pomaha :))). Neni to kritika ci
vysmech, je to jen popis me derave pameti :).

Rozdil mezi C a ASM je jen v zapisu, jinak to bude totez.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: radek kasal [mailto:radekkasal@seznam.cz]
Sent: Friday, May 21, 2004 7:29 AM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: Watchdog od Hi-tech

Ahoj.
Poradíte ja implementovat Watchdog v  C, abych poznal jak program
naběhnul, zda po restartu nebo pomocí Watchdogu. Nulování Watchdogu
provedu takto
asm("clrwdt");
jenže pak mi program začne od začátku.

	Druhá otázka je jak, zda někdo řešil probuzeni a uspáni PICu
opět v C.

V asembleru je příkladu dost, ale na C se mi je nedaří najít.

Díky
Radek