bylo Vadny disk WD a Seagate - nyni odepinani pocitace

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Čtvrtek Květen 20 16:53:47 CEST 2004

On Thu, 20 May 2004, Ing. Martin Hankovec wrote:

> Nejakou jsem videl, ale ta mela jednu stale zapnutou zasuvku, kde se
> sledoval odber a kdyz vzrostl, tak pripojila ty ostatni zasuvky. Takze
> odpinani pocitace neresila, jenom zapinani monitoru, tiskarny a spol.
>
> MH

Nabizi se trivialni reseni. Vzadu na pocitaci je nekolik konektoru na
kterych je +5V kdyz je pocitac zapnuty: PS/2 klavesnice a mys (kterezto
jsou volne pokud je jedno ze zarizeni USB), USB, joystick... Tech 5V by se
dalo pouzit pro ovladani vhodneho rele zamontovaneho do prodluzky. Pokud
je moznost otevrit skatuli pocitace, da se s vyhodou pouzit 12V z napajeni
disku.