Kompilator pro PIC RE: Cecko dotaz - help

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Květen 20 11:16:34 CEST 2004

> Ja ten HiTech odzkousenej mam (no vzhledem k tomu ze zatim Cecko neovladam
> tak jsem si neco zkusil lehkeho), ale na vaznejsi zabrani do Ccka mi 30 dni
> nestaci. Ja bych neco na dyl. Nemuselo by to byt ani moc komfortni.

Nechci byt valecny stvac, ale:
- za 30dnu se necha udelat jiz vemi slusny projekt
- pokud to k uceni nestaci, tak existuje X zarucenych postupu jak tuto dobu natahnout limitne k nekonecnu
- pokud si chcete jen hrat, tak neni problem najit na P2P a podobnych lokalitach libovolny SW
- pokud to chcete komercne pouzivat, tak se holt musite smirit s nejakou tou investici

S pozdravem
MK