ICD2 klon a problemy s nim

MK info@mcu.cz
Středa Květen 19 10:39:12 CEST 2004

> Resim uz tyden problem s jednim zakaznikem, ktery dostal osazeny a otestovany modul
> a stale ho neni schopen rozbehat. Vymenil jsem mu ho za jinou verzi (zatim nepublikovanou),

Toto je jednak omluva a zaroven i rada pro majitele ICD2 klonu :-)))

Zakaznikovy, ktery mel neustale problemy s klonem ICD2 se timto omlouvam, chyba byla opravdu v module a ne v jeho pouzivani :-)))

Zavada se projevovala zvlastnim chovani: ICD bylo mozne pouzit v rezimu programator bez nejmensich problemu.
V okamziku pouziti v rezimu debuger ale MPlab oznamil chybu:

..Program Memory
..Debug Executive
..Debug Vector
..Verify Succeeded
Programming Configuration Bits
. Config Memory
Verifying configuration memory...
..Verify Succeeded
Connecting to debug executive
ICD0083: Target not in debug mode, unable to perform operation
MPLAB ICD 2 Ready

ICD2 jsem zakaznikovi vymenil za druhy, vraceny pripojil asi na tri ruzne aplikace
a vsude mi behal naprosto bezproblemove. Ale ouha vcera vecer jsem ho opet chtel pouzit
a objevila se mi naprosto stejna chyba. Po asi deseti minutach jsem nalezl studenak u odporu R13.
Chvilku jsem si s tim hral a mohu konstatovat, ze:
- RC4 je pouzivan v rezimu DEBUGER
- RC5 je pouzivan v rezimu PROGRAMATOR

Priznam se, ze me to celkem prekvapilo a opravdu bych nehledal problem prave v tomto :-(
Selsky rozum mi rika, ze pokud je pro oba rezimy stejne rozhrani, tak bud funguji oba, nebo zadny :-)))

S pozdravem
MK