VF zosilovac...

Jookie jookie@szm.sk
Úterý Květen 18 22:02:13 CEST 2004

     Nazdar!

Mam tu taky problem: potrebujem pouzit tie hybridne moduly pre prenos
digitalnych signalov na 433 MHz, nakolko alternativne plany zlyhali...
Kedze so smerovou antenou to vraj viac taha, tak je to jedno z rieseni,
ale budem mat v prekazke nejaku tu budovu, takze viac sa mi pozdava
urobit nejaky maly zosilovac...
Nakolko ten vysielac TX-SAW I.A. nema vystup na antenu lebo ju ma
integrovanu na sebe, xcel by som zrejme naviazat nejako na to jeden
tranzistor... Tzn. ze ku antene pichnut paralelne do vzduchu jeden kusok
drotu, ten cez kondenzator pripichnut na bazu tranzistora (s vhodne
nastavenym pracovnym bodom / predpetim na baze), kolektor dat na Ucc a
do emitora jeden odpor na zem + z emitora tahat dalsi kus drotu... Viem
ze bez filtra, impedancneho prisposobenia anteny to bude zrejme dost
nafigu napad... Ake su teda vase poznamky/napady?
    Vdaka
----
Jookie

mobil : 0904 34 72 40