OT cidlo do akvaria

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Úterý Květen 18 17:43:49 CEST 2004

Teplotni cidlo v pouzdre TO92 jsem zasunul do spicky obycejne pruhledne prop
isovacky a utesnil lepidlem z tavne pistole. Lepidlo jsem do propisky natlac
il primo z pistole dirkou ve spicce a jeste celek trochu ohral horkovzusnou
pistoli, takze na spicce propisky se udelala mala kapka z lepidla.
Cidlo slouzi vice nez rok nepretrzite v lazni peroxodisiranu sodneho bez jed
ine zavady.
--
Rt

---