Problem s PeeWee linuxem

Jirí Krul jkrul@seznam.cz
Úterý Květen 18 09:55:23 CEST 2004

Vidim, ze resite to co my. Ja jsem to vyresil tim, ze jsem si udelal vlastni
ditribuci, kterou jsem, kopnul na CF, nejdrive to vypadalo jako problem, ale
nakonec mam presne to co potrebuji a mam naprosty prehled co se mi pousti a
na CF mam jen to co potrebuji.
Nejdrive to vypadalo jako problem, ale po par hodinach se to zmaklo.
Postupoval jsem tak, ze jsem si na HDD nainstaloval, kompletni distribuci z
ktere jsem chtel vyjit + GRUB, dale jsem si na HDD
udelal partition o velikosti budouci CF (rikejme ji CF).
Najel  Linux pripojil CF partition , na ktere jsem si vytvoril adresarovou
strukturu linuxu (bin,sbin, etc, var, boot,dev,proc)
Stahnul jsem si nejnovejsi kernel 2.6.5, prelozil jsem si ho pouze s temi
funkcemi, ktere jsem predpokladal, ze budu potrebovat
Vysledny vmlinuz-2.6.5 jsem nakopiroval do adresare boot na CF.
Pokud nyni pridate do menu grub v adresari boot\grub ve velke distribuci
zaznam pro druhy (CF) linux a restartnete mel by se pri volbe druheho linuxu
jiz spustit
a rozbehnout kernel, ale tim to konci.
Musite jeste nakopirovat zakladni prikazy nutne pro chod linuxu tj predevsim
init, getty, login,...
Dale musite do dev nakopirovat soubory zarizeni, ktera budete potrebovat.
Do etc zakladni konfiguracni soubory , najizdeni linuxu se ridi souborem
\etc\inittab.

Cele spousteni Linuxu vypada tak, ze boot manazer spusti kernel ten po svem,
spusteni vola proces init a tan dalsi procesy nako getty (podrobnosti prave
v etc\inittab.