crack eagle 3.5 -- OT

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pondělí Květen 17 17:30:10 CEST 2004

Ne že bych byl zastáncem ameriky, jistě je tam hodně věcí co se mi
nelíbí, ale jejich soudní systém má něco do sebe. Vznikají pro nás
kuriozity, jako to níže uvedené odškodné, nebo náhrada škod způsobených
kuřákům, kočka sušená v mikrovlnce, ale beru to jako důsledek ochrany
práv zákazníka. Něco podobného bych zde také přivítal, né pro ty
miliony, ale pro tu ochranu, pro tu nutnost zamyslet se co mé jednání
může způsobit někomu jinému a tím také mne, bez ohledu jak velká
instituce jsem.
	Vždycky si vzpomenu na slova vzdáleného známého z ameriky,
rodinného lékaře jenž vydělává velké peníze. Jak dává většinu peněz na
pojištění, aby bylo z čeho odškodnit ty které by mohl ač nechtě
poškodit. Jak schraňuje dokumentaci aby mohl zdůvodnit proč před 15 lety
postupoval při léčbě tak jak postupoval. No a pokud má opakovaně
průšvih, tak ho dále nepojistí a on jako lékař skončil, jistě pro něj
tvrdé ale pro jeho pacienty dobrá zpráva. Píšu o lékařích (platí to ale
i o dalších profesích) snad pro to, že ve vedlejší základní škole se
vyskytl případ meningokoka u dvanáctileté holčičky, ač byla u obvodního
lékaře a následně večer na pohotovosti, tak se nikdo neobtěžoval udělat
testy či ji s vysokýma horečkami hospitalizovat. Ted se ví, že to byla
chyba.

   K tomu "roslousknutí", nevidím nic tak problémového ho poskytnout, to
snad není trestné, trestné by mohlo být ho použít. To si musí řešit ten
co ho použije. Je to pro mne něco, jako když mne velkou rychlostí
předjíždí auto v nepřehledné zatáčce. Snad ví co dělá, já mu v tom
rozhodně nebráním ač to dle zákona asi také nebude v pořádku.

Radek

stinfo/hw-list