OT: FAQovnik

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Neděle Květen 16 23:41:33 CEST 2004

At 22:11 16.5.2004 +0200, MK wrote:
>Dotaz na drobnost v Eaglu me dovedl k zverejneni jedne myslenky s kterou
>si jiz chvilku pohravam - najde se tu jiste dostatek experu v ruznych
>oborech a odbornostech, kteri jsou ochotni poradit - coz takhle vytvorit
>FAQovnik, ktery by byl udelan treba v phpBB (diskusni forum viz
>www.phpbb.corm), kde by se podobne dotazy ukladaly a byly dostupne a lepe
>dohledatelne, nez je tomu v archivu konference???

Myslenka dobra.
Co se tyce provedeni, asi by mohly byt lepsi technologie nez forum.
Existuje primo dynamickej FAQ-o-matic (nebo phpFAQ, viz freshmeat.net a
dotaz 'faq'), nebo se docela nabizi Wiki. Ani s jednim nemam zkusenosti,
ale freshmeat by mohl poradit.

Specialne co se tyce phpbb, tak od toho kazdyho zrazuju, protoze to je
naprosto nejzabugovanejsi kus softu, kterej snad je. Ja mam velmi kladne
zkusenosti s www.yabbse.org, dnes prerozenymi do simplemachines.org

Jindroush (kubecj@asw.cz)
http://jindroush.atari.org - Home of Atari Cartridge Dumping Project.