Samonastavovaci opticky snimac

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Květen 15 23:16:50 CEST 2004

No ta modulace bude na odstraneni vnejsich vlivu asi nejlepsi, jen jestli
ten detektor z dalkoveho ovladani bude stihat pri vysokych otackach ?
Pri 30k otackach a delce pulzu 10% pri 2 liste vrtuli me vychazi detekcni
cas pod 100us.
Infradiody ale neni problem modulovat nekam do desitek MHz, prijimac na
takovou frekvenci take neni problem.
Mereni nizkych frekvenci (pokud mate k dispozici vypocet), je nejlepsi merit
dobu celeho poctu period v primerenem intervalu (cca 1s), a z teto doby a
poctu period se vypocte frekvence, prip. prepocte na ot/min.

Danhard

> Ano, ale je treba poznamenat, ze jsem to cele vymyslel a zkonstruoval
> (vcetne nasobicky 60 - tusim se 4046kou) kdyz mi bylo asi 13 let a vsichni
> mem okoli umeli tak maximalne zapojit elektromotor (a to si nejsem uplne
> jist kdyz mne nedavno pokopala pasmovka po dedovi - jedna faze misto
> ochraneho vodice a na trifazovem vypinaci ochranej vodic a dve faze).
Takze