Realtime OS a I/O HW

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Sobota Květen 15 21:41:15 CEST 2004

Tak, jak nas ucili, RT OS je definovan tim, ze na libovolny podnet ma
definovanou /kratkou/ reakcni dobu. Samozrejme ze nemuze bezet asynchronne,
ale treba preruseni od kom. linky bude zpracovane do 1 us od prijmu znaku
apod.

Kosta by mohl vypravet, ale treba PLC se tak chovaji - jejich cyklus
vyhodnocovani je pevny a dost rychly a proto se kazda udalost obslouzi
nejpozdeji v jednom cyklu (treba 1 ms).

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler