16c54

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Květen 15 11:36:41 CEST 2004

Jake obvody podporuje Vas amatersky programator tu zatim jeste nikdo neresil
:o)
Nahrada bez zmeny kodu je PIC16F54, ale jak je tento brouk dostupny netusim.
Tento obvod ma seriove programovani (ISP).

Danhard
  Dobrý den,

  už jednou jsem se ptal, nepřišla odpověď, tak ještě jednou:  Potřeboval
bych poradit, jaký čip použít místo uvedeného tak, aby bylo potřeba co
nejmenších změn ve zdrojovém kodu (nejraději žádné:-))). Můj amaterský
programátor ho nepodporuje. Anebo poradit jednoduchý programátor, který
tento typ programuje. Pokud to již někdo zde řešil, omlouvám se, přihlásil
jsem se nedávno. Děkuji za jakoukoli odpověď, aspoň uvidím, že mi konfera
funguje.

                                              Stanislav Lepeška