ND pro osciloskopy

Prichy prichy@volny.cz
Čtvrtek Květen 13 18:35:14 CEST 2004

Myslim, ze mam OML-2M ci 3M. Bohuzel je vpanu vstuni dil, ovsem vse ostatni
chodi.
Mrknu se jeste presne na to oznaceni, jestli nekecam, mam to v praci.
Mate-li opravdu zajem tak, na soukr. e-mail.

Prichy
http://prichy.wz.cz
----- Original Message -----
From: Karel Witas <karel.witas@centrum.cz>
To: <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, May 13, 2004 1:16 PM
Subject: ND pro osciloskopy

> Vazeni ucastnici,
> dovolte mi obratit se na Vas s prosbou o pomoc:
>
> Nedavno jsem zakoupil maly osciloskopek sovetske vyroby > Oscillograf
radioljubitelja OML-2M < s obrazoveckou 6LO1I. Zalibil se mi predevsim pro svoji
velikost i pres ponekud slabsi obrazovku. Z toho tedy vyplyva prvni prosba,
zda-li nekdo z Vas takovou obrazovku nevlastni (nejlepe novou) s tim, ze by byl
ochoten ji odprodat.

> Druhy muj dotaz smeruje k osciloskopu madarske vyroby EMG-1555, TR-4653,
vyrobce ORION EMG. Zoufale a uz po delsi dobu shanim k tomuto pristroji servisni
manual a predevsim schema. Nedokazali byste nejak pomoci? Toto schema velice rad
dobre zaplatim !