zajimave nabidky smd soucastek

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Květen 13 18:29:36 CEST 2004

To je jednoduche pocitani, standardni film ma 4 mm / soucastku :o)
100mm - 25 odporu
Danhard

-----------
Mám to na jazyku už déle, at to bude dělat kdokoliv, tak bychom se mohli
dohodnout že kusová množství se zaokrouhlí na cele decimetrové míry. Ono
asi nebude tak velkou tragédií koupit 108 odporu na místo přesné stovky
a vybrat si zda chci 1m, 1,5m či 2m ..... součástek, když budu vědět že
na 1m je těch součástek x. Doporučuji zlevnit rozměřování a balení i za
cenu toho, že dostanu +/- o odpor víc či mín. Představoval bych si to
tak, že "balič" dá 12 špulek na tyč, popadne dvanáct pásků s odporama,
odmotá 1m, ustřihne a přidá k zakázce celou řadu. Taktéž bych doporučil
jednotlivé pásky nepopisovat, změřit si to snad dokáže každý sám.  Tim
by se mohla distribuce výrazně zrychlit a dosáhnout minimálních cen.
Jsem i pro si pro zakázku dojít či předem poslat peníz na účet či
složenkou (Právě ted přemýšlím jak koupit teplotní čidlo do kotle Dakon
v ceně 108Kč a neplatit poštovné a balné v ceně 90Kč).

Plně souhlasím s názorem, že odpočítávat a pak přesně stříhat na
mm je nevděčná práce, kterou je třeba zaplatit - tak proč to
nezjednodušit?

Radek