rs232 zatizeni - help

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Květen 12 16:19:25 CEST 2004

Hlavne notebooky budou mit rozhodne "mekci" vystupy, protoze seriove rozhrani je realizovane nejakym MAX232 napajenym z 5V (takze vystupni urovne budou v idealnim pripade +-10V, ale v praxi cca +-8 az 9).

Pokud chcete neco trvale napajet z pocitace, je lepsi pouzit treba GAME port nebo PS/2 port. Tam bych se s klidnym svedomim odvazil odebirat i 100mA.

P.K.