ICD2 klon a problemy s nim

MK info@mcu.cz
Středa Květen 12 11:37:05 CEST 2004

> Zdravim,
> jestli nahodou neni problem na te zidli u ICD2 :o) oddelat 4 picy se mi
> nepovedlo ani za poslednich 6 let a ze s nima fakt moc neparam :o)

No ja si to sice myslim take, ale prece zakaznikovi natvrdo nereknu, ze je de..l :-))))

Jinak pro zasmani:
Vcera jsem mel vecer celkem tri telefonaty od jednoho ......, ktery se rozhodl,
ze si zbastli AVR miniICE ( http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=438 )

1. Jak si stahnu soubory??? - deset minut vysvetlovani toho, zo je napsano v uvodu MCUatm :-)))
2. Co mam kam a jak nahrat??? - dalsich deset minut provadeni postupem (step by step) - proc to prece cist :-)))
3. Ono to nefunguje!!!!!!! - tak znova - jake upravy je potreba udelat ve zdrojaku a v make, jak a cim prelozime bootloader,
jak ho nahrajeme, jak provedeme "upgrade" FW
4. Pak jsem vypnul telefin :-)))

Celkem suma sumarum cca 30minut zabyteho casu - jen proto, ze dotycny si nebyl ani schopen precist popis a komentare :-))))))
Fakt jsem uz byl nakonec hoooodne neprijemnej a ironickej

S pozdravem
MK