Uprava PDF zdarma???

turby turby@seznam.cz
Středa Květen 12 09:38:17 CEST 2004

to jiz ale neni prima editace PDF!

jestli mohu nepratelum M$ a rypalum doporucit, zkuste RTF a nejaky
alternativni editor (OpenOffice, Office602 ci podobne). RTF je v
podstate otevreny format a lze ho pomerne snadno vytaret a editovat
jak strojove tak rucne. ale i on ma sva omezeni :o)

PS
ja u nas ve firme nakonec skoncil u HTML formatovaneho pres CSS pro
tisk a grafy maluju pres jistou komponentu v PHP. a to generujeme
tisice reportu z mereni o desitkach stran mesicne. reporty pak
archivujeme tiskem z html do PDF pres acrobat jednoduchum scriptem na
win stanici