Tisk z Eaglu 4.09

Petop petop@stonline.sk
Úterý Květen 11 15:30:30 CEST 2004

Zdravim.
Nieco podobne ( 500mm DPS) som riesil tak ze som dal ofset v CAM
procesore,... je to tam dole.X ..Y..teraz to mate na 0,0
Dosk som potom mal vytlacenu na dvoch listoch ktore sa prekryvali a
mohol som to dat do osvitu...samozrejme davam to do PS....
Ak exportujete cez BMP ..to co mate na displeji to mate aj v
exporte...teda dajte si zobrazit len spoje a pady...potom mozte ..kedze
je to bmp, upravovat obrazok podla svojho gusta...hlavne zmenit pocet
farieb..trebars na 8 a pomenit farby na cierno-bielo..trebars v
irfane...no s  dierkami v pade je to horsie, je nutne ich robit
rucne...bohuzial :-((
S pozdravom
Petop