Elnec BeeProg a USB pripojeni k W98-SE

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Květen 11 15:15:24 CEST 2004

Zdravim,

nemate nekdo zkusenosti s BeeProg a jeho pripojenim k W98 pres USB ?
Po zapnuti programatoru udela selftest a sviti power LED. Po pripojeni
programatoru k PC na USB je detekovan a system chce instalovat driver.
Nabidl jsem mu inf z instalacniho CD (21/mar/2004) a driver se
nainstaloval. Od ted mam v systemu v USB stromu videt programator BeeProg
(48pindriver) kdyz jej pripojim a zmizi kdyz jej odpojim - potud se zda byt
vse OK.

Nainstaloval jsem dodany ovladaci soft ktery mne po spusteni pri detekci
BeeProg upozornil ze neumi USB verzi at si stahnu novy. Tak jsem si stahl
z Elnecu verzi 2.02 , jenze programator nedetekuje at delam co delam.
Zjistil jsem jeste jednu zajimavost - power LED na programatoru zhasne pokud
je instalovan USB driver. Pri odpojeni USB se rozsviti, zapojenim zhasne.

Dal jsem jej do druheho USB portu a LED svitila, pocitac ale zdetekoval
pripojeni zarizeni a doinstaloval driver (pouzil ten drive instalovany).
Od te doby zase power LED nesviti ani pri pouziti druheho USB portu (pri
odpojeni od USB sviti). Na spusteni/nespusteni ovladaciho softu tenhle jev
nezavisi.

Nemate nejakou radu jak ten problem vyresit ? Elnec jsem kontaktoval pres
jejich Web vcera, ale zatim nic a telefony maji stale obsazene. Potreboval
bych s tim pohnout..

S pozdravem