RE: Re[2]: Kapacita baterie - jak spočítat ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Květen 11 12:51:18 CEST 2004

No,

nabíjecí Li články mají o dost menší kapacitu a neradi mráz.

S tím vypínáním je problém. Ono tam těch nepotřebných obvodů zase moc
není (meteo čidla) a moc nežerou.
A věci do žerou (vysílač, GPS) zase musí zůstat zapnuté, aby bylo sondu
možné zaměřit a najít.

Zdraví PavelK