Pozdrav z Dublinu RE: Slovenska posta (bolo Re: Tavidlo Marmot MTL 468R)

Galuszka Jan ing. konference@ei.cz
Pondělí Květen 10 22:00:38 CEST 2004

a k tomu pridam z opacne strany:

... a vzdyt Slovensko bude v EU pristi rok.....a Nemecko tam uz taky je?
...... tak reagovala vedouci posty u nas v Horni Suche !!! a to bylo
6.5.

Jinak vsechny zdravim z Dublinu. Na internetu jsem pres GPRS roaming ...
a jsem zvedav, kolik bude faktura Eurotelu za ty dva tydny

      S pozdravem
                 ing. Jan Galuszka (mobil 00420-603-531605, e-mail:
jan@ei.cz )