OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Pondělí Květen 10 19:54:40 CEST 2004

Neodolam a protirejpnu :)

On Mon, 10 May 2004, Daniel Valuch wrote:

> uz ked sme pri tom OT a flame, tak jede zo zive :-)
>
> "Jo ahá, vy tu máte ty zatracené Widle, to je ale SHIT, kdybyste
> používali linux ..."

Well... shit je to oboje. Akorat jedno vic drzi pohromade, zatimco druhe
je tak ridke, ze okolo toho musi administratori litat se spachtlemi, aby
to udrzeli v pozadovanem tvaru.

> "A můžu klientům posílat soubory vytvořené v Bchkrdtn místo ve Wordu ?"

Od ceho je text/plain pro hola data, text/html pro "normalni" texty s
nejakym nic moc markupem (priznejme si, vetsina dokumentu nejaky extra
layout nepotrebuje a je spis na obtiz), XML pro strukturovana data, TeX
pro texty urcene pro sazeni, DVI nebo PDF pro camera-ready vystupy -
vsechno standardizovane a cross-platformove.

> "Promiňte, dost dobře jsem nerozuměl tomu vašemu majlu, trošku mi
> blbnula čeština a tu přílohu sem neměl čím otevřít..."

ASCII kody 128-159 by mely byt vyhrazeny pro kontrolni znaky. Jenomze pak
prisel nejmenovany hajzlik s brejlickama a nacpal si tam znaky svoje.

> "Víte, já doma PowerPoint nemám, jelikož všichni kamarádi mají
> Linux...tak jsem tu prezentaci udělal v Bchkrdtn...."

Blbec. Kdyby to udelal v SVG, ma pro to cross-platformovou kompatibilitu
a podporuje scriptovani. Death to Powerpoint!

> "Bchkrdtn je vůbec super program, je free a ... jo, na windows, jo, je,
> ale není ještě tak odladěnej... "

Viz vyse. Adobe ma dobre udelanou podporu SVG pod windoze, chodi dobre
jako plugin pro Exploder. Mozilla ma verzi s integrovanou podporou SVG,
ale nemohu potvrdit jak dobre slape.

> "Mě ten váš firemní intranet v Mozille nejede..."

To vypovida dost o tvurcich zmineneho Intranetu, a jejich znalosti
verejnych standardu. W3C na ne, na zmetky.

(Nektere veci jsou zabavnejsi, kdyz se vezmou "vazne". ;) )