Re: jak na rozostoený monitor?

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Sobota Květen 8 21:08:43 CEST 2004

> Jirka wrote:
> > danhard@volny.cz napsal(a):
No on ten trimr je lakosazovy s odporem 20 - 100Mohm a je na nem
napeti nekolik kV. Neni to zrovna nejstabilnejsi soucastka.
Take muze byt svod na ostrici elektrode.
Uvidite sam, jestli se to bude stabilni.

Kdyz jsou vycerpane katody, jak psal Jirka, tak nejde vetsinou
obrazovka poradne vyjasit, prejaseni se projevuje rozpliznutim, a
to vetsinou u kazde barvy jinak. Take neni v poradku soubeh
barev.

Danhard