AW: FM tuner

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak@ibykus.de
Pátek Květen 7 11:56:50 CEST 2004

Tak to uz tak skoro nito neuvidi (si myslim), pretoze vysielanie na 1098 s vykonom 1000 kW uz bolo ukoncene. A mame po hokeji. Este ze existuje zive vysielanie po internete.
(Dakedy je pocuvanie hokeja napinavejsie ako ho sledovat v TV, hlavne ked hokej v TV nevysielaju. A najlepsie to bolo pred dvoma rokmi na lavicke v jednom Berlinskom parku proti rusom.)

Richard Kaliciak