Příjem TV - řešení.

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Květen 7 09:27:10 CEST 2004

At 08:53 7.5.2004 +0200, Ing. Petr Faltus wrote:

Nakonec s anténou na ÈT1 ÈT2 slouèíte
>pásmovým sluèovaèem. Tento si mù¾ete navrhnout

Nebo nejlepe koupit hotovy za par korun a bez ladeni treba od Tesonu, LPS,
Terozu apod. Udelaji i specialni zakazkove slucovace s ladenymi kanalovymi
vstupy apod.

>ètvr» nebo dokonce i spoleèné rozvody navr¾ené
>"profesionální firmou" mají upevnìnu anténu ve ¹patné polarizaci :-)

:-) Tak to jsem jeste na STA nevidel. Ale na rodinnych baraccich dost casto,
ale tam jsou k videni i jine, daleko "zajimavejsi" veci, co se anten tyka.

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz