Jak oblbnout seriak?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Květen 6 16:43:37 CEST 2004

Zdravicko,

> konverzi na RS422, zkusil bych to natahnout primo v RS232 urovnich. Uvazoval
> jsem pouzit na pripojeni koaxialni kabel.Je to blbost? Nebo mate nejaky tip
> na jiny, vhodnejsi kabel? Rychlost je 9600Bd. V pripade pouziti koaxu je tam
> jeden problem, a to ten, ze aby stroj spustil tisk, potrebuje signal H
> (+12V) na CTS, jinak hodi chybu, ze neni pripojena tiskarna. Bohuzel na
> zadnem vystupu seriaku na stroji neni stav H aby se to dalo jenom
> proklemovat. Na vystupu DTR je trvale -12V. Tak me napadlo, jestli existuje
> nejaky IO na zpusob ICL7660, kterym bych udelal -12V -> +12V?

"nove" ICL7660 (naji ruzne koncovky, A, S, ACPLBFLMPZ) jsou i na 12V
(ja je pouzivam spolu s operakem a JFETem misto MAX232 v zarizenich,
kde konvertuju do jinych urovni, nez TTL/3V/..). Jinak.. neni
potrebna logicka uroven ani na RTS? Kazdopadne by se dala vzit z TxD
diodkou a kodanem, ale to je dost prasarna.

Zdar, MP