IR prijimac

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Čtvrtek Květen 6 16:03:02 CEST 2004

Dioda LD274, tranzistor napr. BPV11F, oboje z nabidky GM electronic.
Osobne bych radeji jako vysilac pouzil laser, napr. SLD6505, alespon
uvidite, kam opravdu svitite. Jako prijimac ale pak musite pouzit tranzistor
bez IR filtru.

V roce 1998 vysel v casopisu KTE nekolikadilny navod na stavbu svetelnych
zavor.

A Flajzar dodava kompletni stavebnici http://www.flajzar.cz/357.htm s
laserem za 399 Kc. Trochu jsem si s ni hral, dosah byl spolehlive 10 m i na
slunci. Prijimac byl pochopitelne asi 50 mm utopen v kovove trubce.
--
Rt