Jakou klavesnici k PC ?

Jiří Krul jkrul@seznam.cz
Středa Květen 5 10:42:59 CEST 2004

Tak jsem si vcera usmazil klavesnici (prace s planemen v blizkosti PC neni
to prave orechove).
Uz cca 10 let jsem pouzival klavesnici Cherry GB1-3000, ostatni soucasti PC
jsem uz mnohokrat obmenil, ale klavesnice mi vyhovovala,
jde o pozustatek stare dobre prace, tlacitka nejsou zadne gumove membrany,
ale tlacitka s presne definovanym chodem, zakladem klavesnice je cca 2mm
plech , ktery dava klavesnici solidni vahu.
Otazka je muzete doporucit nejakou vhodnou klavesnici a kdyz uz jsme u toho
take dobrou mys (rolovaci kolecko mi u me uz take trochu chybi).

Dekuji za radu a doufam, ze to neni prilis OT