Zaciatocnik s PIC 16F62x

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Květen 4 17:24:02 CEST 2004

Jiri Bezstarosti wrote:
> aby co nejjisteji vubec nabehly a bezely. Pak se Vam jeste take muze docela
> dobre stat, ze krystaly, co se Vam dostanou do ruky, nejsou pro paralelni
> rezonanci, jak by se tady patrilo, ale pro seriovou a budou Vam kmitat
> kousek jinde. Takze pokud to ma taktovat neco, co komunikuje seriakem a

V nejakem starem AR (>30 let) jsem videl seznam vsech typu krystalu, a i
ruzne seriove typy se v zapojeni pro jeden konkretni seriovy typ ve
vyslednem kmitoctu lisily ikdyz jinak kmitocet by mely shodny. Stejne
tak paralelni typy.

To jen tak pro doplneni, ze neni seriovy jako seriovy a paralelni jako
paralelni.

Ale uplne nejjsitejsi bude pouzit XCO ze stare desky do PC. Jsou pekne
vystarle a stabilni.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!