Faxmodem Well FM 56VT-RWD

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Květen 4 11:13:13 CEST 2004

Take jsem kdysi opravoval modemy a proslo mi jich rukama desitky vse tehdy a la CONRAD.
Dnes ovsem musim merit cas na koupi soucastek a opravu jinymi hodnotami nez tehdy.
Pokud si nekdo chce hrat s vadnymi modemy, tak jich tu par mam a jsou zdarma.
A vzhledem k nasi akci
http://www.cbazar.cz/usbmodem/usbmodem.htm
pribudou jiste dalsi.
J. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz
  ----- Original Message -----
  From: Jiří Konečný
  To: [HWnews]
  Sent: Tuesday, May 04, 2004 11:12 AM
  Subject: Re: Faxmodem Well FM 56VT-RWD

    Zdravim,
    oprava modemu se Well rozhodne vyplati. Pokud se modem snazi vytacet a chva se normalne a akorat se nepripoji na linku a neni slyset oznamovaci ton (nesepne rele?), tak by to mohla byt chyba pouze v linkove casti. Ja jsem ho opravoval po zasahu bleskem a odhadoval bych, ze to bude i Vas problem.
    Vychazel jsem ze schematu na teto adrese http://vlastikd.webz.cz/bastl/modem1.htm , ktere se muze castecne lisit podle typu modemu, ale obecne lze pouzit. Ja sam mam model RWM(interni) a blesk znicil rele, civky,rezistory, zenerky a mustek. Vse lze zakoupit v EZK, nektere SMD soucastky jsem nahradil normalnimi. Cena opravy byla do 70,-Kc a modem slape jako driv.
    Bohuzel Vam nemohu zaslat presne hodnoty soucastek drive nez pristi tyden v pondeli. Tak aspon tu adresu.

    S pozdravem
    Jirka