Mikrovlnny senzor

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 4 09:17:53 CEST 2004

Ja jsem to resil na 433MHz. GSM jsem zavrhl jelikoz pokud nejsem v dosahu
tak mi auto stejne ukradnou.

Takze jestli zjistim ze je aktivovana vnitrni zona dojdu opatrne se kouknout
co se deje v aute a volam policajty - nic vic. Nejsem sebevrah abych se
nechal od nekoho zastrelit a volat naslepo policajty kvuli tomu ze mi alarm
poslal SMS si netroufnu. Proto pager s dosahem cca 300m.

Ten PIR efekt neni zadna tragedie. Projevuje se to tak, ze treba pri
prichodu k autu to vetsinou zareaguje, ale pokud se tam pohybujete v te zone
dal tak uz to sepne jen malokdy. To cidlo se po nejake dobe prizpusobi
aktualni situaci. Nicmene otevreni dveri je natolik zasadni zmena, kterou
neocurate.

Ja jsem zase ted presedlal z Passata na Feldu kde uz je original skodovackej
alarm Laserline (dverni spinace plus ultrezvuk) o kterem nejde nic zjisti
(asi si to nechava Skodovka delat u Italu na miru) a ja nevim jak jej
pripojit na svuj pager a jak tam eventuelne pripojit tu mikrovlnu. Idealne
mikrovlna dovnitr na okruh alarmu a nejaky vystup z alarmu na muj pager.
Bohuzel nikdo nic nevi.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.