Faxmodem Well FM 56VT-RWD

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Květen 4 09:15:53 CEST 2004

To se snad ani nevyplati opravovat.
Podivejte se na nasi nabidku NOVY za STARY
http://www.cbazar.cz/usbmodem/usbmodem.htm
J. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz

  ----- Original Message -----
  From: Josef Kupka
  To: hw konference nová
  Sent: Sunday, May 02, 2004 4:12 PM
  Subject: Faxmodem Well FM 56VT-RWD

  Dobrý den,
     již několik let bez jakýchkoliv problémů používám modem Well FM 56VT, před nedávnem se z něj zakouřilo a přestal pracovat. Známý tvrdil že to mohlo způsobit
  zapojení nehomologovaného zařízení v mém okolí.Po rozdělání jsem našel tři na prach rozpadlé součástky, jedná se asi o dva oddělovací kondenzátory které vedou
  od telefonního konektoru na kostru datového konektoru RS 232.Nacházejí se vedle čtyř cívek pod těmito konektory a na tyto kondy navazuje součástka ve skleněném
  pouzdře na desce označená RV1, která je taktéž rozpadlá.Pokud někdo má zkušenosti s tímto modelem modemu, prosím o pomoc při identifikaci těchto součástek.
  Snažil jsem se najít schéma ale bez úspěchu.
  Za případnou pomoc děkuji.
  S pozdravem

  Josef Kupka
  joskup@centrum.cz