teplota IO

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Pondělí Květen 3 16:03:02 CEST 2004

No to "poměrně přesně - sondou multimetru" bych bral určitě s rezervou
:-) Ale co se týče int. obvodů :
je několik teplotních kategorií:

Comercial - 0 až 70 °C
Industrial -   -40 až +85 °C
Military -      -55 až +125 °C (105°C)

Co se týče ještě toho švábu v té televizi, že těch 80°C by ještě pro něj
nemuselo být smrtelných, ale v normě to ro rozhodně není. Ikdyby měl
rozsah použití Industrial, je už příliš blízko vrchní hranice. O
military mluvit ani nebudu, to by snad žádný trouba za tu cenu do
televize nedával ;-)
 Blahé paměti můj vedoucí, když jsem chodil na ZŠ do kroužku elektro,
říkával, že dokud vám nezůstane popisek součástky přilepený na prstu
když se jí dotknete, je vše v pořádku :-))))

--
S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz