Plosnak pro audio A/D (bylo: Re: Clock multiplier 256x)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Květen 3 15:38:48 CEST 2004

Zdravim,

tenhle dotaz uz mam drahnou dobu na jazyku, ale uz se zeptam, kdyz to
bylo nakousnuto:

On Mon, 3 May 2004, Daniel Valuch wrote:

> Karta, ktoru clovek vyvija ma 24 bitove prevodniky, a 4 alebo 8 DSPciek
> paralelne, takze to nieje ziadna low-cost hracka. Takze podla moznosti
> by z toho chcel dostat aspon kvalitativny ekvivalent 20 bitov...

Take jsem si pred casem objednal audio (zadne kapacitory prosim) A/D
prevodnik AD1871, dvojity 24bit/96kHz. Nechci to do zadneho profi
zarizeni, spis krabicka k pocitaci, kterou budu merit, samplovat
audio a taky bych to rad pouzil jako vektorovy vstup pro
radioprijimac (s filtraci a demodulacemi v pocitaci).

=>
Zajimalo by me, jak navrhnout plosnak, aby se z toho vytriskalo vic
nez malo (12-16) efektivnich bitu.
<=

Klidne bych pouzil opticke
oddeleni a napajeni z baterek, to nehraje roli. Rad bych jen znal
nejake osvedcene tipy a metody, pripadne ukazkove vzory plosnaku pro
uspesnou aplikaci takoveho A/D. Moje literatura o navrhu plosnaku se
tak nejak mota kolem zesiku s 1 tranzistorem nebo MBA810kou ;-).

Diky, zdravi Marek P.