Pic16f628 - MCLR, PB6 a LowVoltage ICSP ? (OT story)

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Květen 3 14:55:42 CEST 2004

>Podobna chyba (mozna ta o ktere pise p.Bezstarosti) se objevila zhruba ve
>stejne dobe u 18Fxx20 (87/86/67/66) rev.A3. Take je uz nastesti opravena v
>rev.A4.

Ano, i u mne slo o chybu jadra a to konkretne u PIC18F8720. Ty 4MHz
maximalne byla doslova rana do zatylku :). Je to fakt legrace, kdyz clovek
poodsune kus kodu v ASM o jeden NOP dale a dela to uplne jinou chybu.
Nastesti se mi podarilo vyrobit stav, kdy znak naplneny do W a nasledne
odeslany seriakem byly jine - vypadavaly bity a to uz okecat nijak nejde,
zvlaste ne u 25ks. Takze po telefonatu (poveril jsem radeji kolegu, pro jeho
lepsi znalost mluvene anglictiny) do Microchipu, byla situace zcela jasna -
proste ze tam ta chyba byla.

--
Jiri Bezstarosti