[HWnews] Program na kreslenie 3D grafov

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Březen 31 21:44:17 CEST 2004

grapher poznam velmi dobre, ale nie je free. Prinajhorsom to nakoniec
spravim v demo verzii nejakeho softu na kreslenie map, tiez od
goldensoftware. Uz vtedy tie grafy boli naozaj perfektne a napriklad s
excelom sa nedaju porovnat.
Ja som robil len s verziou pre win 3.1, ta bola tusim tiez na 2 diskety
:-) Mali to kupene u mamy v robote a kedysi velmi davno som im v tom
robil asi 350 stran grafov do rocenky o vodnom diele gabcikovo :-)
b.