[HWnews] (no subject) - ale ma byt I2C - no co, uklepol som sa

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Březen 31 19:42:50 CEST 2004

od nas to rusenie nejde, my sme mali nainstalovanych 45MW vykonu na
352MHz a z asi 5km vzdialeneho letiska, kde pristavacie systemy bezia na
350MHz sa zatial nikto nestazoval :-)))))))))))))))
balu