[HWnews] Vyroba pristrojoveho panelu fotocestou

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Březen 31 17:16:27 CEST 2004

Zdravim,

navazuji na diskusi o navrhu panelu pomoci OOo, vysledek vypada moc pekne a
s OOo se taky zacinam kamaradit, PC sice nemam zadne delo ale krome startu
mi to pripada, ze OOo jsou shodne rychle jako M$ Off ice. Kdysi jsem
premyslel o vyrobe panelu fotocestou a to v okamziku kdyz jsem drzel v ruce
navod od Positivu z GM ve kterem je o teto metode zminka. Zustalo jen u
teoreticke uvahy, tu ted ozivila tato diskuse a tak mi to nedalo, zkusil
jsem se mrknout do archivu ale nenasel jsem nic rozumneho tak se zkousim
zeptat ted.
Zkousel nekdo tuto technologii a s jakym vysledkem? Ma predstava je
nasledujici - panel mechanicky vyrobim, pote jej nastrikam barvou kterou
bude prevazna cast panelu (nejspise cerna), po zaschnuti jej nastrikam
Positivem, pote shodne jako u DPS provedu osvit z filmove predlohy (akorat,
ze film musi byt negativni) a vyvolani, nasledne nastrikam motiv panelu
(nejspise bila) a na konec odstranim zbytek Positivu.
Jde mi o to, ze nevim co presne je zac Positiv a jak bude reagovat treba s
hlinikem pripadne lakem kterym chci panel strikat, take pokud si z hodin
chemie dobre pamatuji tak hlinik a louh (pri vyvolavani) se nemaji radi,
stejne jako zbytek Positivu nepujde umyt acetonem nebot by to nejspise
nevydrzela barva. Takze asi pripada v uvahu plastovy panel kteremu nevadi
louh, barva ani UV.
Cele toto ma byt pro amareske podminky takze i levne resp. z materialu ktere
tak jako tak pouzivam proto preferuji Positiv. Samozrejme pokud pujde o neco
super mam moznost nahradit manualne zrucneho otce s pilnikem NC frezou a
strikani panelu eloxem apod. a potom uz nebude problem priplatit si i
gravirovani napisu apod.

Pavel