[HWnews] OpenOffice.org Draw a navrh pristrojoveho panelu

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Středa Březen 31 16:51:54 CEST 2004

V Callistu to samozrejme jde, ale "jednim kliknutim" az ve verzi 4, ktere umi vicenasobne kopirovani objektu po krivce. Kdysi jsem to zkousel, jde tam i celkem jednoduse umistit cisla, nebo jine popisy (opet stejnym postupem).

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz [mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Jirka
Sent: Wednesday, March 31, 2004 3:49 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: [HWnews] OpenOffice.org Draw a navrh pristrojoveho panelu

Cihak@dkv.lbc.cd.cz napsal(a):

Dík. Zdá se, že to budu muset oprášit :-). Ještě jeden dotaz. Často je

potřeba dělat stupnice do kruhu - Měřidla, přepínače. Jde to tam nějak

rozumně ?

Velmi pravděpodobně ano (je tam např. kreslení kruhových výsečí a umisťování jedné křivky či objektu na jiné), ale nezkoušel jsem to. Pravda je, že OOo vyžaduje silnější hardware. Jestli chcete jiný vektorový editor - taky legálně zdarma a bez velkých nároků na hw - podívejte se na http://www.zoner.com/draw3/. Práce v něm je opět obdobná, je to ovšem pouze grafický vektorový editor na rozdíl od komplexního balíku OpenOffice.org (homepage viz http://oo-cs.sourceforge.net/, download posledního k dnešnímu datu dostupného buildu pro Windows ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/1.1.1/build-21/OOo_1.1.1_czech_Win32Intel_install.zip - má to cca 70 MB).

Ještě dodávám, jak jsem onu předlohu panelu použil: tisk na bílou samolepicí fólii do laserovky, přelepení stejnou, ale průhlednou fólií (obě jsou krásně tenké), vystřižení a vyseknutí děr, nalepení na panel.

Jirka