[HWnews] OpenOffice.org Draw a navrh pristrojoveho panelu

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Březen 31 15:49:26 CEST 2004

Cihak@dkv.lbc.cd.cz napsal(a):

>Dík. Zdá se, že to budu muset oprášit :-). Ještě jeden dotaz. Často je
>potřeba dělat stupnice do kruhu - Měřidla, přepínače. Jde to tam nějak
>rozumně ?

Velmi pravděpodobně ano (je tam např. kreslení kruhových výsečí a
umisťování jedné křivky či objektu na jiné), ale nezkoušel jsem to.
Pravda je, že OOo vyžaduje silnější hardware. Jestli chcete jiný
vektorový editor - taky legálně zdarma a bez velkých nároků na hw -
podívejte se na http://www.zoner.com/draw3/. Práce v něm je opět
obdobná, je to ovšem pouze grafický vektorový editor na rozdíl od
komplexního balíku OpenOffice.org (homepage viz
http://oo-cs.sourceforge.net/, download posledního k dnešnímu datu
dostupného buildu pro Windows
ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/1.1.1/build-21/OOo_1.1.1_czech_Win32Intel_install.zip
- má to cca 70 MB).

Ještě dodávám, jak jsem onu předlohu panelu použil: tisk na bílou
samolepicí fólii do laserovky, přelepení stejnou, ale průhlednou fólií
(obě jsou krásně tenké), vystřižení a vyseknutí děr, nalepení na panel.

Jirka