[HWnews] OT: format konfery - vysledky testov

mcmlxxx mcmlxxx@hantec.cz
Úterý Březen 30 20:04:06 CEST 2004

Ja uz opravdu nevim co udelat.......
Mam The Bat! 2.04.07 a mam nastaveno:
"Account" - "Transport" - "8-bit characters are treated": "Without changes"
vypnute OpenPGP i S/MIME
default text editor mam PlainText (MicroEd)

Troufam si tvrdit ze tento prispevek neni HTML ani s prilohou a presto
tam ten "ocas" bude.

Pokud nekdo vite jak nastavit The Bat, dejte prosim vedet.

dekuji
xxx